La fel ca orice alte consumabile si anvelopele sunt supuse deteriorarii, iar acest fapt solicita fara doar si poate, fie o inlocuire de urgenta a anvelopei stricate fie, in unele cazuri o reparatie. Pentru ca nu este posibil sa mai circulati in siguranta avand o anvelopa avariata si pentru ca nu intotdeauna va permiteti sa o inlocuiti imediat datorita costurilor, ne-am propus sa va oferim informatiile necesare pentru a evita inlocuirea sa, reparand-o. Cel mai important lucru de stiut in ceea ce priveste reparatia unor anvelope de vara sau iarna este acela ca nu se recomanda reparatia cu snursau spray decat daca sunteti pe autostrada si nu aveti un centru specializat la care sa apelati. Reparatia cu snur sau spray se poate realiza fara demontarea anvelopei de pe roata si fara o examinare prealabila care in mod normal este obligatorie, asadar aceasta este o reparatie de care puteti profita doar temporar atunci cand nu aveti de ales.
Cand doriti sa va reparati anvelopa in adevaratul sens al cuvantului este necesara putin mai multa rabdare si o vizita la un service ce dispune de posibilitatea de a scoate anvelopa de pe roata pentru a o examina atent, atat la interior cat si la exterior gasind astfel motivul deteriorarii si abia apoi, o solutie pentru repararea ei. Numai dupa o astfel de examinare veti stii daca anvelopa este taiata, intepata, are centura de otel oxidata si acest lucru face ca banda de rulare sa se desprinda sau ce altceva s-a intamplat cu ea si numai un expert va poate spune in ce conditii aceasta se poate reparaincat saputeti circula din nou cu incredere. Daca veti repara singuri anvelopele deteriorate aveti sansa de a repara o dauna grava, iremediabila in realitate, ce in mod normal impunea schimbarea anvelopei,expunandu-va astfel unor pericole foarte mari in momentul in care, inevitabil, reparatia va ceda.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu