Postul si Prostul


Postul "este o înfrânare pe un anumit timp, fie partial, fie definitiv, de la mâncare, bautura, viata conjugala, distractii, vorbire multa si alte desfatari, cu scopul de a ne ruga mai mult lui Dumnezeu, de a ne pocai, a ne spovedi si a ne împartasi cu Trupul si Sângele Domnului". (copy paste de pe biserica.org). Suna bine... nu? Acum sa va spun cum suna in capul meu: postul este perioada de timp in care nu faci nimic, nu bei si nu mananci, nerespectarea acestor 3 reguli, duce automat la chin vesnic in strafundurile Iadului. Ce e rau in faptul ca dorim sa ne reproducem?Chinezii, dupa cum vedeti, o duc asa de bine! Dupa ce ca nu am voie sa "imi duc ratonul la veverita", imi interzici si singurul meu refugiu in momentele grele ale vietii? Dupa atata abstinenta in modul "treaz ca Geoana" vreau sa mananc sa ma fac cat un porc insa nu frate, trebuia sa imi smulgi si placerea asta... Daca tot nu avem voie sa nimic, sa bem si sa mancam la ce sa ne mai rugam la Dumnezeu? Stai calm dom'le, daca nu mai beau nu am de ce sa ma mai rog sa imi reziste ficatul macar pana la 30 de ani, daca nu ma culc, nu am de ce sa ma mai rog sa fiu un zeu al placerii in pat si daca nu am voie sa mananc ce-mi place, ce rost are sa ma rog sa mai intre si ultima bucata din farfurie fara a mi se sparge burta? Poate sa ne rugam sa abroge legea 1 pe anul 0 privind postul la crestini?