Am Trecut si eu P-aci


Asa cum am fost tentat sa sterg acest blog (si sunt inca, intr-o oarecare masura), asa sunt tentat sa si revin. Ba chiar sunt tentat sa modific formatul, axandu-ma pe muzici. Nu stiu, nu-s in cea mai buna perioada de luare a deciziilor, probabil ca va mai dura ceva in acest sens, conteaza si masura in care va interesa pe cineva. Ca nu (va) servesc texte de genul: ceea ce scriu aici e pentru mine exclusiv, nu ma intereseaza bla-bla si alte suferinte si ipocrizii. Vom trai si vom vedea, au zis sinucigasul si orbul...

Un comentariu:

  1. :-) in legatura cu postul sunt de acord cu tine, insa postul nu trebuie sa fie obligatoriu. In biblie e scris clar, post se tine numai daca sunt de acord AMANDOI ! Nu mai stiu unde...o sa caut cand am timp. Sa imi aduci aminte te rog daca uit... :-)
    Mai ales Isaia spune clar postul placut Domnului, dezleaga lanturile rautatii, fa milostenie, fi drept si lupta pentru asta ... nu sta ca un pipirig si sa iti pui cenusa in cap!

    RăspundețiȘtergere