Zayn Malik love Story


Intr-un final, masina lui Paul a parcat in spatele clubului si noi am intrat pe usa din spate. Ca amantele oamenilor de afaceri. Doar ca alea ies pe usa din spate. Grabite. Si cu hainele in mana. Paul ne-a condus la cabina baietilor. Okay, fetelor, bateti la usa, baietii sunt inauntru. a spus el inainte sa fuga spre spatele scenei. Lorelei a batut la usa si am auzit un "Intra, e deschis." de la unul dintre ei. Cand am intrat, Zayn isi lua un alt tricou, Niall manca dintr-un bol cu inghetata, Louis statea pe un scaun cu pirvirea abatuta spre un Iphone, Liam se tot invartea prin camera aia spatioasa iar Harry o tinea in poala pe Diana si ea statea cu capul pe umarul lui. Fetele au intrat primele, apoi am intrat eu. Nu stiu restul, dar Zayn arata ca si cum tocmai i-ar fi picat un mar cu caramel in cap. Se uita buimacit la mine. M-am apropiat de el repede, dar am observat privirile admirative ale baietilor. Inafara de Louis. Nu si-a ridicat capul din telefon. Imi pare rau, Zayn. Nu mi-ai spus ca trebuia sa ma imbrac mai normal. 

I-am soptit cand ne-am imbratisat. Shhht, a spus punandu-mi degetul aratator pe buze. Esti perfecta. Cand fata lui s-a luminat si a zambit aratandu-si dintii perfecti, am stiut ca nu minte. Apoi m-a luat de mana si m-a scos pe coridor, inchizand usa de la cabina. Ce e cu Boo... am dat se intreb, dar el a fost ma rapid. M-a impins im perete si si-a lipit buzele de ale mele. Instinctiv, mi-am pus mainile in jurul gatului lui si l-am tras mai aproape. Ne-am sarutat cateva minute bune. Care pentru mine au trecut prea repede. Zayn, ce a patiti Lou? am intrebat dupa ce mi-am recapatat respiratia. Andreea a inceput el incurcat. Am inteles.am spus. Dupa aceea ceilalti au iesit afara din cabina si de pe scena am auzit prezentatorul spunand ceva publicului. Se pare ca acest concert va fi difuzat pe numeroase canale si e foarte important pentru baieti. Ma bucur ca sunt aici alaturi de ei. Inainte sa intre pe scena l-am vazut pe Louis lasandu-si telefonul pe o masuta din hol si dand cu pumnul in perete. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu