Fragment din Zain Malik


Stateam in spatele scenei si ii ascultam cantand, in timp ce fanele strigau inebunite. Nu le condamn. Si eu as fi strigat asa, daca nu acum o ora m-as fi sarutat cu unul dintre ei. Baietii au inceput sa cante "Tell me a lie", dar s-au oprit deodata si Zayn a inceput sa vorbeasca fara sa fie intrebat de nimeni nimic: Hey, va multumim tuturor celor care sunteti aici si cei care sunteti in fata televizoarelor. Vreau sa va destainui ceva. In momentul de fata nu sunt tocmai total onest fata de voi si trebuie sa remediez asta. De aceea, vreau sa vi-o prezint pe cea mai incantatoare persoana din viata mea, Jasmine Parker. Chiar daca tavanul picase in capul meu, am simtit o mana care ma impingea in fata. Dar nu putea face asta, nu puteam intra. Si iata. Luminile m-au orbit si inima a incetat sa-mi bata timp de cateva clipe. Mii de ochii curiosi, speriati, furiosi sau indignati ma priveau ca pe un exponat nereusit. Ce ai facut Zayn?!

Un comentariu:

  1. Ta, tammm... ce dureroasa este surpriza, emotia poate fi negativa si sa facem o figura stupida etc...
    Asteptam mai multe pe blog! Never ever give up! Pentru mine creatia si dragostea sincera, sunt cele mai importante si doar ele fac viata frumoasa! Dragostea sincera, e cea care se daruie celui in nevoie, acea dragoste numita agape!

    RăspundețiȘtergere